پتروشیمی

تولید محصولات پلیمری روسیه در سه ماه نخست سال جاری میلادی ۱۰.۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، به گفته تحلیلگران موسسه ام‌آرسی مقدار تولید پلیمر روسیه در مارس ۲۰۲۱ نسبت به دوره مشابه سال گذشته میلادی ۱۱.۵ درصد افزایش یافته، همچنین این مقدار در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال با ۱۰.۳ درصد افزایش همراه بوده است.

براساس اداره آمار ایالتی فدرال روسیه، تولید فیلم‌های غیر تقویت شده و غیرترکیبی از رقم ۱۰۶ هزار و ۱۰۰ تن در ماه پیش از آن به ۱۲۵ هزار و۸۰۰ تن رسید.

مقدار تولید محصولات فیلم در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ با ۹.۲ درصد افزایش نسبت به دوره مشابه پارسال به ۳۲۴ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

تولید ماه گذشته تخته‌ها، ورق‌ها و فیلم‌های پلیمری غیر متخلخل به ۳۵ هزار و ۸۰۰ تن رسید در حالی که این رقم در ماه فوریه ۲۹ هزار و ۴۰۰ تن بود.

تولید کل این محصولات در دوره مورد بررسی با سه درصد کاهش نسبت به دوره مشابه پارسال به ۹۱ هزار و ۵۰۰ تن رسید.

تولید صفحات، ورق‌ها و فیلم‌های پلیمری متخلخل در ماه مارس به ۳۳ هزار تن رسید که نسبت به ماه فوریه ۱۳.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

تولید کل این محصولات در سه ماه نخست امسال به ۹۰ هزار و ۷۰۰ تن رسید، در حالی که در دوره مشابه پارسال این رقم ۶۴ هزار و ۳۰۰ تن بود.

تولید بطری و فلاسک پلاستیکی در ماه مارس به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن رسید در حالی که این رقم در ماه فوریه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن بود.

تولید کل این محصولات پلاستیکی در سه ماه نخست امسال به ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون واحد رسید در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون واحد بود.

تولید لوله‌های پلیمری، شیلنگ‌ها و اتصالات روسیه در ماه مارس به ۶۷ هزار و ۳۰۰ تن رسید در حالی که این مقدار در ماه فوریه امسال ۶۰ هزار و ۳۰۰ تن بود.

مجموع تولید این محصولات در بازه زمانی ژانویه تا مارس امسال ۱۷۵ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵ درصد افزایش نشان می‌دهد..

تولید کیسه و کیف‌های ساخته شده از پلیمرهای اتیلن به ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون واحد رسید، در حالی که این رقم در ماه فوریه ۲ میلیارد واحد بود.

مجموع تولید این محصولات پلاستیکی در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱، ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون واحد بود که نسبت به دوره مشابه پارسال ثابت مانده است.

تولید مشمع کف اتاق و کفپوش روسیه از مواد پلیمری در ماه مارس امسال ۱۴.۷ مترمربع بوده است که در مقایسه با ۱۳.۳ مترمربع در فوریه افزایش نشان می‌دهد.

مجموع تولید این محصولات در سه ماه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی ۳۸.۵ میلیون مترمربع بوده است، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۳۳.۳ مترمربع بود.

تولید پنجره‌های پلاستیکی و بلوک‌های درب در ماه مارس به ترتیب از ۱.۵ مترمربع و ۵۳ هزار و ۱۰۰ مترمربع ماه فوریه به ۱.۸ و ۶۴۲۰۰ متر مربع رسید.

مجموع تولید این محصولات پلاستیکی در سه ماه نخست امسال به ۴.۴ و ۱۶۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع رسید در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۵.۵ و ۱۹۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع بود.

موسسه ام‌آرسی از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها