آتی

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران معامله گران تعداد ۵۳۷ هزار و ۸۱۰ قرارداد آتی را به ارزشی بیش از ۸۱۲۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون ریال منعقد کردند که بیشترین حجم و ارزش معاملات متعلق به سه سررسید فعال قرارداد آتی زعفران نگین بود.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته ای که گذشت، تعداد ۵۱۲ هزار و ۵۵ قرارداد آتی زعفران نگین در سه سررسید اردیبهشت، تیر و شهریور ماه ۱۴۰۰ منعقد شد و ارزش ۷۵۱۵ میلیارد و ۵۸ میلیون ریالی را در پی داشت.

در دو سررسید اردیبهشت و شهریور ماه امسال نیز تعداد ۸۲۸۹ قرارداد آتی زعفران پوشال منعقد شد و ارزش تقریبی ۸۹ میلیارد ریالی را به ثبت رساند.

تعداد ۱۶ هزار و ۱۵۱ قرارداد آتی نقره نیز در سررسیدهای فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه در حالی منعقد گردید که ارزش این معاملات به بیش از ۳۱۵ میلیارد ریال بالغ شد.

معامله گران ۲۸ قرارداد آتی زیره سبز را نیز برای تحویل در خرداد ماه امسال منعقد کردند و ارزشی بیش از ۱.۵ میلیارد ریال را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند.

انعقاد ۱۲۸۷ قرارداد آتی پسته برای تحویل در فروردین و خرداد ماه سال جاری ارزشی بالغ بر ۱۹۹ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریالی را به ثبت رساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها