بورس کالا

در هفته منتهی به ۲۲ اسفند ماه، ۹۰۶ هزار و ۸۷۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی هفته اخیر و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ۵۵۱ هزار و ۳۷۵ تن انواع کالا به ارزش ۴۰ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۲۳۱ هزار و ۳۹۸ تن فولاد، یک هزار و ۳۸۰ تن مس، ۲ هزار و ۳۱۰ تن آلومینیوم، ۲۵۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۷ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۶۰ تن روی، ۳۱۵ هزار تن سنگ آهن، ۴۰۰ تن کک و یک کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۵۱ هزار و ۴۱۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۴ هزار و ۵۳۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار ۸۹ هزار و ۲۷۰ تن وکیوم باتوم، ۱۱۷ هزار و ۲۱ تن قیر، ۶۴ هزار و ۶۷۴ تن مواد پلیمری، ۳۲ هزار و ۷۴ تن مواد شیمیایی، ۴۵ هزار تن لوب کات، ۲ هزار و ۶۱۲ تن روغن پایه، ۳۰ تن آرگون، ۱۸۰ تن عایق رطوبتی و یک هزار و ۸۰۰ تن گوگرد معامله شد.

بر اساس این گزارش ۴۶ تن و ۲۷۰ کیلوگرم زعفران نیز به ارزش ۴ هزار و  ۱۱۰ میلیارد ریال در تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران دادوستد شد.

همچنین ۴ هزار و ۳۴ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها