رسولی مدیرعامل راه آهن

سعید رسولی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: با امضای تفاهمنامه همکاری میان بورس کالا و راه آهن، قرار است شرایطی مهیا شود تا خریداران کالاهای مختلف در بورس کالا به محض ثبت سفارش و خرید کالا، امکان خرید حواله حمل آن کالا را نیز داشته باشند تا روندی نظامند بر معاملات کالاها با کمک شبکه ریلی کشور حاکم شود.

به گزارش «کالاخبر»، رسولی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری بورس کالا و راه آهن که در هشتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار شد، گفت: صنعت ریلی کشور اگر حمایت شود پتانسیل بالایی برای توسعه دارد که تفاهمنامه مابین بورس کالای ایران و راه آهن در همین راستا امضا شد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران افزود: این اقدام که گامی بلند در توسعه صنعت ریلی کشور به شمار می رود، سبب عرضه ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور در بورس کالا می شود تا خریداران حاضر در بورس به محض ثبت سفارش و خرید کالا از این بازار، قادر به دریافت حواله حمل آن نیز باشند.

 به گفته رسوی، راه اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا در بورس کالا می تواند اثر ویژه ای در رونق صنعت حمل و نقل ریلی کشور داشته باشد.

گفتنی است، امروز تفاهمنامه همکاری بورس کالای ایران و راه آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای راه‌اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا در بستر بورس کالا امضا شد که اتصال معاملات بورس کالای ایران به شبکه ریلی کشور به وسیله راه اندازی معاملات حواله حمل ریلی کالا با بهره گیری از ظرفیت اوراق حق امتیاز از اهداف اصلی امضای این تفاهمنامه به شمار می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها