پتروشیمی

شرکت پتروشیمی سوئیسی لیوندل باسل برای تولید و بازاریابی سالانه ۲ میلیون تن پلیمرهای بازیافتی و تجدیدپذیر تا سال ۲۰۳۰ میلادی هدف‌گذاری کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، این هدف در گزارش سالانه شرکت تولیدکننده محصولات پتروشیمی لیوندل باسل که در ۲۸ سپتامبر منتشر شد، عنوان شده است.

لیوندل باسل همچنین در نظر دارد تا سال ۲۰۳۰ میلادی مقدار تولید دی اکسیدکربن خود را نسبت به سال ۲۰۱۵ به ازای هرتن محصول ۱۵ درصد کاهش دهد و برای اطمینان از استفاده دوباره، بازیافت و احیای ۱۰۰ درصدی پلاستیک‌های بسته بندی تا سال ۲۰۴۰ میلادی به عضویت شورای شیمی آمریکا و پلاستیک اروپا درآید.

تلاش‌های اخیراین شرکت پتروشیمی در زمینه پایداری پلاستیک شامل تلاش‌های باب پاتل، مدیرعامل ل لیوندل باسل برای راه‌اندازی اتحادیه‌ای با هدف پایان دادن به زباله‌های پلاستیکی می‌شود که در این تشکل حدود ۵۰ شرکت بزرگ جهان با بیش از یک میلیارد دلار تعهد به استقرار و دستیابی به راه‌حل‌هایی برای کاهش ضایعات پلاستیک و ارتقای فناوری‌ها و راه‌حل‌های استفاده مشارکت دارند.

لیوندل باسل همچنین در نخستین مرحله تولید پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سبک به موازات هم از مواد اولیه تجدیدپذیر در مقیاس تجاری موفق بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها