گواهی سپرده کالایی

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران تعداد ۹۸۱ هزار و ۱۶۵ گواهی سپرده کالایی بر پایه ۵ دارایی زعفران نگین و پوشال، پسته فندقی ۳۲-۳۰، زیره سبز و سکه طلا دادوستد شد و ارزش ۱۹۴ میلیارد و ۲۲۸ میلیون ریالی برای آن به ثبت رسید.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات هفته ای که گذشت، بیش از ۸۳۵ هزار گواهی سپرده زعفران نگین در نماد معاملاتی ۶ انبار بورسی به ارزش نزدیک به ۸۲ میلیارد ریال خرید و فروش شد که این ارقام به ترتیب ۸۵ و ۴۲ درصد از کل حجم و ارزش هفتگی معاملات گواهی سپرده کالایی را شامل می شد.

معامله گران ۴۶ هزار و ۱۶۸ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند که در نتیجه این معاملات ارزش بیش از ۳ میلیارد ریالی در بازار رقم خورد.

۲۹۳۵ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ نیز در حالی در ۳ نماد معاملاتی مورد معامله قرار گرفت که ارزش ۳.۶ میلیارد ریالی برای این دارایی پایه ثبت شد.

ارزش معامله ۲۳۸۵ گواهی سپرده زیره سبز در نماد معاملاتی ۳ انبار بورسی به رقم ۱.۰۸ میلیارد ریال رسید.

معامله گران ۹۴ هزار و ۶۰۰ گواهی سپرده سکه طلا را نیز خریداری کردند که در نتیجه این دادوستدها ارزش ۱۰۴ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریالی معادل نزدیک به ۵۴ درصد ارزش کل معاملات هفتگی، روی تابلوی معاملات بازار ابزارهای مالی بورس کالای ایران نقش بست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها