177833_orig.jpg

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: محصولات این شرکت افزون بر صادرات به مقاصد مختلف، در بورس کالای ایران بطور منظم عرضه می شود و متعهد به تامین نیازهای داخلی هستیم.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، محمد باقر دخیلی مدیرعامل پالایش نفت تبریز در حاشیه بازدید مهندس مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از این مجتمع پالایشی اظهار کرد: با توجه به گسترش پتروشیمی ها در استان های آذربایجان شرقی و غربی و نیز دیگر استان های همجوار آمادگی داریم تا نیازهای آنان را تامین کنیم.

وی افزود: محصولات این شرکت افزون بر صادرات به مقاصد مختلف ، در بورس کالای ایران بطور منظم عرضه می شود و متعهد به تامین نیازهای داخلی هستیم.

مدیرعامل پالایش نفت تبریز ادامه داد: تولید بنزین یورو ۴ در این پالایشگاه در حال انجام است و به دنبال افزایش ظرفیت تولید و نیز تولید نفت گاز با استاندارد یورو ۵ هستیم.

وی با بیان این که روابط مستحکم میان پالایشگاه و پتروشیمی تبریز و همگرایی موجود زمینه را برای افزایش تولید و متنوع کردن سبد محصولات فراهم کرده است گفت: چندین طرح توسعه ای در پالایشگاه تبریز طراحی شده و یا در حال ساخت است.

منبع: نیپنا

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها