کل ۲۵ کیلوگرم انواع شمش طلایی که امروز از سوی معدن موته در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران عرضه شد با استقبال خریداران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، تالار مذکور همچنین شاهد معامله ۲۴ هزار و ۱۴۰ تن ورق گرم C شرکت فولاد مبارکه اصفهان به قیمت ۱۴ هزار و ۳۵۰ ریال بود. این شرکت همچنین، ۲۱ هزار و ۱۸۹ تن ورق گرم B را به قیمت ۱۴ هزار و ۱۰۰ ریال به فروش رساند. دیگر معاملات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این روز شامل ۱۹ هزار و ۲۳۲ تن ورق سرد B و ۱۱۹۴ تن ورق قلع اندود بود؛ قیمت نهایی برای ورق سرد B نیز ۱۷ هزار و ۵۰۰ ریال ثبت شد. علاوه بر این، ۱۰ تن سولفور مولیبدن در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله شد.

مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز در حالی ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی را با قیمت پایه ۲۲ دلار در هر تن روانه تالار صادراتی کرد که با استقبال ۲۷۵ هزار تنی مشتریان، کل کالا به قیمت متوسط ۳۰ دلار و ۱۵ سنت به فروش رسید.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۱ هزار و ۹۵۱ تن انواع قیر، ۳۵۵۱ تن انواع مواد پلیمری و ۱۷ هزار و ۶۰ تن وکیوم باتوم مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، ۶۸۸۰ تن ذرت دانه ای تهران به قیمت ۷ هزار ریال در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. گروه شکرسفید نیز شاهد معامله یکهزار تن شکرسفید کارخانه قند شاهرود، یکهزار تن شکرسفید کارخانه قند جوین، ۱۵۰ تن شکرسفید کارخانه قند نیشابور، ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند فریمان، ۱۰۰ تن شکرسفید کارخانه قند شیرین، ۶۰ تن شکرسفید شرکت دعبل و ۵۵ تن شکرسفید شرکت کشت و صنعت دهخدا بود.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، بیش از ۲۲۳ هزارتن انواع کالا به ارزش حدود ۱۷۲۰ میلیارد ریال در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها