تالار

طی هفته گذشته بالغ بر ۵۵۹ هزار و ۱۳۳ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷ هزار و ۶۰۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران داد و ستد شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته اخیر در دو بخش داخلی و صادراتی تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۲۴۸ هزار و ۱۱ تن انواع کالا به ارزش ۳ هزار و ۱۰۹ میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۱۲۱ هزار تن آن به سنگ آهن صادراتی اختصاص داشت، این در شرایطی است که در تالار داخلی نیز ۱۱۶ هزار و ۱۱۸ تن فولاد، دو هزار تن آلومینیوم، ۶۰ تن روی، ۱۴۳ تن کنستانتره و ۸ هزار و ۶۹۰ تن مس از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز ۱۹۵ هزار و ۷۲۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳ هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

در این تالار، ۴۷ هزار و ۶۸۸ تن قیر، ۴۹ هزار و ۹۵۶ تن مواد پلیمری،۶۱ هزار و ۸۱۵ تن وکیوم باتوم، ۱۱ هزار تن لوب کات، ۲۲ هزار و ۷۸۳ تن مواد شیمیایی، یک هزار و ۱۰۰ تن گوگرد، یک هزار و ۲۸۸ تن روغن و همچنین ۴۰ تن آرگون خریداری شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در هفته گذشته معامله ۱۰۸ هزار و ۹۲۸ تن انواع کالا به ارزش یک هزار و ۳۵ میلیارد ریال را مشاهده کرد؛ این تالار همچنین داد و ستد ۳۹ هزار و ۵۰۰ تن گندم، ۴ هزار و ۵۰ تن شکر سفید، ۵۰۰ تن روغن خام ، یک هزار و ۲۵۰ تن ذرت، ۴۰۰ تن کنجاله و ۶۳ هزار و ۲۲۸ تن جو دامی را طی این هفته تجربه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها