• ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
  • کد خبر: 88968
مس

روز جمعه ۲۵ اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۵ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید.

به گزارش کالاخبر به نقل از فلزات آنلاین،روز جمعه ۲۵ اسفند ماه، قیمت مس در LME نسبت به روز معاملاتی پیشین، ۱۱۵ دلار افزایش یافت و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید.

قیمت مس در روز ‌جمعه ۲۵ اسفند ماه در معاملات بورس فلزات لندن نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه، ۱٫۳ درصد معادل ۱۱۵ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل از آن افزایش یافت و نسبت به هفته پیشین، ۴٫۱ درصد رشد را تجربه کرد و به هشت هزار و ۹۰۶ دلار رسید. قیمت مس در روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲، هشت هزار و ۷۹۱ دلار بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه ۲۵ اسفند ماه، ۱٫۴ درصد معادل ۱۲۳ دلار نسبت به روز معاملاتی قبل، افزایش و نسبت به هفته پیشین، ۴٫۲ درصد رشد پیدا کرده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۵ بهمن ماه با کاهش ۷۵۰ تنی، از ۱۰۸ هزار و ۵۰ تن به ۱۰۷ هزار و ۳۰۰ تن رسید.

روز جمعه ۲۵ اسفند ماه در بورس فلزات لندن، قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز، برابر با ۱۰۷ دلار بر تن گزارش شده که نسبت به روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲، با افزایش هشت دلار بر تن همراه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها