• ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
  • کد خبر: 90637
طلا

قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۸ سپتامبر) ثابت ماند زیرا فعالان بازار برای حرکت مورد انتظار فدرال رزرو برای کاهش نرخ بهره برای اولین‌بار در بیش از چهار سال گذشته آماده شدند.

به گزارش کالاخبر،امروز طلا با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۵۷۲ دلار و ۱۱ سنت در هر اونس رسید که در دوشنبه رکورد ۲۵۸۹ دلار و ۵۹ دلار را ثبت کرده بود، همچنین قیمت طلای آمریکا با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۵۹۸ دلار و ۳۰ سنت رسید.

داده‌ها نشان داد که خرده‌فروشی در ایالات‌متحده به طور غیرمنتظره‌ای ۰.۱ درصد در ماه آگوست افزایش یافت که نشان می‌دهد اقتصاد در بخش عمده‌ای از سه ماهه سوم در وضعیت ثابتی باقی مانده است.

فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ بهره را در پایان جلسه خود امروز اعلام خواهد کرد و جروم پاول، رئیس، پس از آن کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد کرد. آخرین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در مارس ۲۰۲۰ طی همه گیری کووید-۱۹ بود.

در حال حاضر بازارها با احتمال ۶۴ درصد کاهش ۵۰ واحد در پایان نشست دو روزه در مقابل ۴۳ درصد در روز جمعه قیمت‌گذاری می‌کنند. با این حال، اکثر اقتصاددانان انتظار دارند بانک مرکزی ایالات‌متحده امروز چهارشنبه نرخ بهره را ۲۵ واحد کاهش دهد.

شمش بدون بازه معمولاً یک سرمایه گذاری ترجیحی در محیطی با نرخ بهره پایین‌تر و در زمان آشفتگی ژئوپلیتیکی است.

رویترز گزارش کرد که در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۳۰.۶۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۸۲ دلار و ۷۹ سنت رسید و پالادیوم در ۱۱۱۵ دلار و ۶۹ سنت ثابت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها