• ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
  • کد خبر: 90326
بیت کوین

بیت‌کوین دوباره به زیر ۵۹ هزار دلار سقوط کرد و سرمایه‌گذاران با اوضاع چالش‌برانگیز بازار دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش کالاخبر ،در حالی که افت‌های سریع اغلب شاهد بازگشت سریع هستند اما عقب‌نشینی‌های طولانی‌مدت طی چندین ماه به شدت بر احساسات سرمایه‌گذاران تاثیر می‌گذارد؛ دلایل مختلفی برای عدم رشد ارزهای دیجیتال مانند مازاد عرضه و مسائل کلان اقتصادی وجود دارد، با این حال، عملکرد ضعیف بیت‌کوین زمانی که طلا در کنار بازارهای سهام به بالاترین میزان خود می‌رسد، گیج‌کننده است.

کی یانگ، مدیر عامل کریپتوکوانت اظهار کرد بازار در کنار نوسانات کوتاه‌مدت، احساسات صعودی بلندمدت را نشان می‌دهد اما ضعف مداوم به تقاضای ناکافی بیت‌کوین نسبت داده می‌شود.

نتایج تجزیه و تحلیل مشخص کرد تقاضای قابل مشاهده محاسبه شده با تفاوت بین یارانه کل روزانه بلاک بیت‌کوین و تغییر روزانه در دارایی بیت‌کوین برای بیش از یک سال، به‌طور قابل توجهی کم است. تقاضا از اوج قیمت بیت‌کوین در آوریل (۷۰ هزار دلار) تا کاهش قابل توجه در ماه آگوست، نزول کرده است. تقاضای صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین نیز به شدت افت کرده است و این مورد به کسری تقاضای کلی کمک می‌کند.

تقاضا از ۴۹۶هزار در ۳۰ روز به رشد منفی ۲۵ هزار تبدیل شده و حق بیمه قیمت بیت‌کوین کوین‌بیس از ۰.۲۵ درصد در آغاز راه‌اندازی صندوق به ۰.۰۱ درصد کنونی نزول کرده است. این کاهش نشان‌دهنده کاهش تقاضا در ایالات‌متحده است و داده‌های حجم روزانه منفی بودن بازار را تایید می‌کنند.

کریپتو گزارش کرد، در حالی که بازار ارزهای دیجیتال با رکود مواجه شدند فقدان تقاضا همچنان مسئله کلیدی باقی مانده است. احیای علاقه و تقاضا، به ویژه در ایالات‌متحده، برای بهبود بالقوه این مورد بسیار مهم است. ذینفعان به دقت زیر نظر دارند تا دریابند آیا رویدادهای اقتصادی یا سیاسی آتی باعث تغییر مثبت خواهد شد یا خیر.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۵.۷۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۲۷ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۴.۵۸ میلیارد دلار است که ۴.۷۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۸۵ میلیارد دلار است که ۵.۹۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۰.۱۸ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۷:۲۳ دقیقه به وقت شرقی)

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۵۹ هزار و ۲۴۹.۱۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۲۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۰۰ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۵۸۹.۳۷دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۷۲ درصد کاهش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۶۳.۳۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۲ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۰۴ درصد افزایش

۵- سولانا

قیمت: ۱۴۲.۴۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۰۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۲۷ درصد کاهش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها