• ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر: 89843
سرب+روی

قیمت سرب و روی در بورس فلزات لندن کاهشی شد.

قیمت سرب به دو هزار و ۱۲۹ دلار رسید

به گزارش کالاخبر ،روز جمعه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، قیمت سرب در بورس فلزات لندن با افت دو دلاری نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۱۲۹ دلار رسید.

قیمت سرب در بورس فلزات لندن روز جمعه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳)، افت ۰٫۱ درصدی معادل دو دلار را تجربه کرد؛ به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه، سرب دو هزار و ۱۳۱ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن رسید.

همچنین روز جمعه ۲۲ تیر ماه، قیمت سرب در «LME» نسبت به هفته قبل با افت ۲٫۸ درصدی معادل ۶۲ دلار، از دو هزار و ۱۹۱ دلار به دو هزار و ۱۲۹ دلار به ازای هر تن رسید.

موجودی سرب در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳ با کاهش یک هزار و ۷۲۵ تنی، از ۲۱۳ هزار و ۲۰۰ تن به ۲۱۱ هزار و ۴۷۵ تن رسید.

قیمت روی ۳۲ دلار کاهش پیدا کرد

روز جمعه ۲۲ تیر ماه، قیمت فلز روی در بورس فلزات لندن با افت ۱٫۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل از آن، به دو هزار و ۸۷۰ دلار رسید.

قیمت روی در بورس فلزات لندن روز گذشته جمعه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳)، افت ۱٫۱ درصدی معادل ۳۲ دلار را به ثبت رساند؛ به گونه‌ای که در روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر ماه، روی دو هزار و ۹۰۲ دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و قیمت آن روز گذشته به دو هزار و ۸۷۰ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

همچنین روز جمعه ۲۲ تیر ماه، قیمت روی در «LME» نسبت به هفته قبل با افت ۲٫۹ درصدی معادل ۸۵ دلار، از دو هزار و ۹۵۵ دلار به دو هزار و ۸۷۰ دلار به ازای هر تن کاهش یافت.

موجودی روی در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه ۲۲ تیر ماه با کاهش دو هزار و ۱۷۵ تنی، از ۲۵۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۲۵۱ هزار و ۱۲۵ تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها