خط تولید خودرو

عباس کریم زاده، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آریان پارس درباره عرضه خودرو در بورس کالا میگوید: در مجموعه ایران خودرو و سایپا تنها نقطه‌ای که می‌تواند در آینده وضعیت سود آوری این دو شرکت را متحول کند عرضه محصول‌ها در تعداد قابل توجه در بورس کالا است.

به گزارش کالاخبر و به نقل از بورس امروز، عباس کریم زاده، مدیر سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری آریان پارس در گفت‌وگو با بورس امروز درباره اهمیت عرضه خودرو در بورس کالا گفت: در مجموعه ایران خودرو و سایپا تنها نقطه‌ای که می‌تواند در آینده وضعیت سود آوری این دو شرکت را متحول کند و بسیار به نظر من تاثیر گذار است عرضه محصول ها در تعداد قابل توجه در بورس کالا است. همین موضوع باعث می شود قیمتهای عرضه و قیمت‌هایی که در فصل های قبل و سالهای قبل انجام شده تفاوت چشمگیری داشته باشد و منجر به رشدسودآوری این دو شرکت شود.

کریم‌زاده بیان کرد: همچنین می توان زیان انباشته در این دو شرکت خودروساز را پوشش داد، و اگر این تغییرات بنیادین در پلتفرم هایی که ایران خودرو و سایپا در عرضه محصول های جدید شان ارائه و در بورس کالا عرضه کنند، می توانند با قیمت های واقعی عرضه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها