A (149).JPG

معاملات محصولات پلیمری امروز پس از اعلام قیمت های پایه در هفته جاری با رقابت برای پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی بندرامام و پی وی سی ها و برخی از گریدهای پلی پروپیلن ها دنبال شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، البته امروز حجم تقاضا و رقابت پس از کاهش قیمت های پایه پلی استایرن های معمولی و مقاوم برای این کالاها کاهش یافت.

به طوری که عرضه ۷۰۰ تنی پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ به میزان ۱۵۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۱۲ تومان و میانگین خرید آن هم ۴ هزار و ۴۵۷ تومان رقم خورد. همچنین پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ پتروشیمی تبریز هم که به میزان ۷۵۰ تن عرضه شده بود، ۲۱۷۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۳۵۰ تومان و میانگین خرید آن هم ۵ هزار و ۴۶۸ تومان رقم خورد.

به این ترتیب بازار امروز شرایط آرام و معمولی ای را پشت سر گذاشت، به طوری که به گفته کارشناسان، بازار پلیمرها به تعادل رسیده است. از این رو امروز پلی اتیلن های ترفتالات نساجی و بطری کمتر از عرضه تقاضا داشتند و با قیمت های پایه مورد معامله قرار گرفتند.

در همین حال پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول و پلی اتیلن سنگین فیلم ۵۱۱۰ این مجتمع وارد سیستم مچینگ شد، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ مهر هم به میزان ۳۰۸ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۶۹۳ تومان خریداری شد. اما پلی اتیلن سبک سبک تزریقی گرید ۱۹۲۲ پتروشیمی لاله با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد. قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۷۰ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۴۴ تومان بود، این کالا به صورت سلف عرضه شد.

اما پلی اتیلن های سبک فیلم پتروشیمی لاله چندان مورد توجه خریداران واقع نشد و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد. پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ پتروشیمی شازند و پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ پتروشیمی تبریز نیز وارد سیستم مچینگ شدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها