به گزارش «کالاخبر»؛عمده این افت ناشی از کاهش تولید در مناطقی غیر از چین بود؛ بهطوری که کشورهای غیر از چین طی این مدت ۱.۴ درصد افت داشتند، در حالی که این میزان برای چین تنها ۰.۸ درصد بود.
اصلیترین دلایل این افت، کاهش قیمت آلومینیوم و در عین حال افت تقاضا برای این محصول بوده است.
با این حال، پیشبینی میشود که بازار آلومینیوم تحت تأثیر ترویج استفاده از خودروهای الکتریکی و همچنین رونق بازار قوطیهای آلومینیومی، تا سال ۲۰۲۳، بهطور متوسط در هر سال حدودد ۵ درصد رشد کند.
ارسال نظر