پتروشیمی

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز به ۱۶ هزار و ۳۵ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۱۷ هزار و ۶۸۵ تن و تقاضای آن هم ۵۸ هزار و ۱۲ تن رقم خورد.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری امروز و در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با ۲۱۰ تن عرضه ۱۶۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۴۸۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۶ هزار و ۳۱ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲Cاین مجتمع هم با ۲۱۰ تن عرضه ۷۶۴۴ تن تقاضا داشت، این کالا هم با قیمت ۶ هزار و ۳۱ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن های نساجی هم پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پلی نار با ۹۰۳ تن عرضه ۴۵۷۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۶۶ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با ۳۱۵ تن عرضه ۱۷۶۴ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۵ هزار و ۳۶۶ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XL رجال هم با ۴۲۰ تن عرضه ۳۰۴۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۷۹ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۳۶۶ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XK این مجتمع هم با ۵۲۵ تن عرضه ۲۹۶۱ تن تقاضا داشت، این کالا با ۵ هزار و ۳۶۶ تومان معامله شد.

در همین حال امروز پلی پروپیلن شیمیایی RPX۳۴۵Sپلی پروپیلن جم، پلی پروپیلن شیمیایی ZB۵۴۵L نویدزرشیمی، پلی اتیلن سنگین لوله مشکی CRP۱۰۰B پتروشیمی شازند و پلی اتیلن سنگین فیلم EX۵ پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها