بورس کالا

تالارهای مختلف بورس کالای ایران، طی خرداد ماه، شاهد معامله ۲ میلیون و ۹۳۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۱۷۵ هزار میلیارد ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»،طی مدت مذکور و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران افزون بر یک میلیون و ۵۷۶ هزار تن انواع کالا به ارزش ۶۸ هزار و ۴۵۵ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.در این تالار بالغ بر ۳۲۶ هزار و ۷۹۰ تن انواع قیر، ۲۸۴ هزار و ۹۷۸ تن انواع مواد پلیمری و ۱۳۰ هزار و ۷۵۳ تن مواد شیمیایی، ۹ هزار و ۴۰۰ تن سلاپس واکس، ۶۳ هزار و ۳۰۰ تن وکیوم باتوم به فروش رسید.

از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۴ هزار و ۶۲۴ تن عایق رطوبتی، ۴ هزار و ۷۳۹ تن روغن پایه، ۲ هزار و ۵۹۹ تن پارافین واکس، ۱۶۱ تن اسلاک واکس، ۱۲۰ هزار و ۵۰ تن گوگرد و ۶۷ هزار تن لوب کات اشاره کرد.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز طی خرداد ماه میزبان معامله یک میلیون و ۳۵۴ هزار تن انواع کالا به ارزش ۱۰۶ هزار و ۵۷۵ میلیارد ریال بود.در این تالار یک میلیون و ۲۴۳ هزار تن انواع فولاد، ۱۶ هزار و ۶۹۵ تن انواع مس، ۷۳ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۶۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۱ هزار و ۸۳۰ تن آلومینیوم، ۷۰ هزار و ۶۰۰ تن خاک روی و ۱۸۸ کیلو گرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز طی مدت مذکور معامله ۳ هزار و ۵۷۶ تن کالا را تجربه کرد.

شایان ذکر است یک تن و ۲۰ کیلوگرم زعفران نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها