به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا، شاپور محمدی اظهار داشت: ما هرسال فاینکس را به عنوان رویداد مهمی که در فرهنگ سازی بازار سرمایه نقش اساسی و بسیار مهمی دارد برگزار می کنیم و امسال هم این موضوع به عنوان شیوه ای برای آموزش غیرمستقیم و انتقال مطالبی که برای سرمایه گذاران حائز اهمیت است، دنبال خواهد شد.
سخنگوی سازمان بورس در ادامه با اشاره به دیگر ویژگی های نمایشگاه گفت: افزایش ارتباطات را می توان از ویژگی های موثر نمایشگاه اعلام کرد؛ نمایشگاه بورس ، بانک و بیمه تحولی است که مخاطبان خود را پیدا کرده است و هر سال هم با قوت هر چه بیشتر دنبال می شود.
وی افزود: از سوی دیگر نمایشگاه بورس، بانک و بیمه که بزرگترین رویداد مالی کشور هم به حساب می آید، می تواند سواد سرمایه گذاری در بازار سرمایه را افزایش دهد. در این حالت مردم به این سطح از دانش می رسند که خرید و فروش سهام را با ریسک پایین تری انجام دهند.
محمدی در عین حال نمایشگاه بورس، بانک و بیمه را فرصت بازاریابی برای نهادهای مختلف دانست و گفت: نمایشگاه فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردهای شرکتها و نهادهای مالی است تا مخاطب و مشتری خود را از این طریق جذب کنند.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: فاینکس میتواند حلقه اتصال سه بازار مهم مالی کشور باشد که منجر به تولید ابزارهای جدید برای اقتصاد و رونق تولید شود. همچنین ابزارهای مشترک و محصولات مالی که این سه بازار ارائه می کنند، قطعا برای فرهنگ سازی کمک کننده خواهند بود.
فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می شود. شرکت های علاقه مند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.
ارسال نظر