• ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۷
  • کد خبر: 66625
پی وی سی

واردات پی‌وی‌سی اوکراین در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر امسال ۲۱ درصد کاهش و صادرات این محصول ۱۸ درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، مؤسسه ام‌آرسی دیتا اسکورپ اعلام کرد: در پی ثبت رکوردی تازه در قیمت‌ها در چند منطقه جهان، مجموع واردات محصول سوسپانسیون پلی‌وینیل کلراید (SPVC) در بازه زمانی ژانویه تا اوت امسال با ۲۱ درصد افت به ۲۲ هزار و ۹۰۰ تن رسید.

صادرات پی‌وی‌سی اوکراین در ۱۰ ماه سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش یافت و بخش عمده این محموله‌های صادراتی راهی ترکیه شد.

واردات سوسپانسیون پی‌وی‌سی اوکراین از ۲ هزار و ۳۰۰ تن در ماه سپتامبر به ۲ هزار و ۲۰۰ تن در ماه اکتبر رسید، شرکت‌های اوکراینی خرید محموله‌های پلیمری را از آمریکا کاهش دادند.

مجموع واردات سوسپانسیون پی‌وی‌سی در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر به ۲۲ هزار و ۹۰۰ تن رسید، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۲۹ هزار تن بود.

سهمیه‌های صادراتی محدود تولیدکنندگان اروپایی و آمریکای شمالی دلیل اصلی این کاهش عمده واردات پی‌وی‌سی اوکراین در این بازه زمانی بوده است.

تولیدکنندگان اروپایی با سهم حدود ۸۶ درصد از کل واردات پی‌وی‌سی اوکراین، تأمین کنندگان اصلی رزین در بازار اوکراین بودند.

شرکت کارپاتنفتخیم در ماه اکتبر فروش صادراتی خود را کاهش داد.

فروش صادراتی رزین اوکراین در دوره مورد بررسی ۱۴ هزار و ۲۰۰ تن بود، در حالی که در ماه سپتامبر ۱۶ هزار و ۳۰۰ تن بود.

بارگیری محموله‌های صادراتی پی‌وی‌سی در ۱۰ ماه سال ۲۰۲۱ میلادی ۱۶۰ هزار و ۲۰۰ تن بوده است، در حالی که این رقم در دوره مشابه پارسال ۱۳۶ هزار و ۳۰۰ تن بود.

موسسه ام‌آرسی (MRC) از شریکان موسسه آی‌سی‌آی‌اس است که در زمینه انتشار خبرهای پلیمری و گزارش‌های قیمتی از روسیه، اوکراین، بلاروسی، ازبکستان و قزاقستان فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها