پسته

مدیریت توسعه بازار فیزیکی بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه ای از گشایش انبار محصول پسته فندقی ۳۲-۳۰ شرکت سبزدانه کویر و انبار محصول پسته فندقی ۳۲-۳۰، پسته فندقی ۳۴-۳۲ و پسته بادامی ۳۲-۳۰ شرکت زرین زعفران مشرق زمین جهت انجام معاملات گواهی سپرده کالایی از روز شنبه اول آبان ماه خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ براساس این اطلاعیه زمان گشایش نمادهای معاملاتی مذکور شامل پست۰۱۰۸پ۰۴، پست۰۱۰۸پ۰۸، پست۰۱۰۸پ۱۰ و پست۰۱۰۸پ۰۹ روز چهارشنبه ۵ آبان ماه خواهد بود.

براساس اطلاعیه مذکور، محصول تحویلی به انبار می بایست محصول تولیدی سال ۱۴۰۰ باشد و انبار محصول تولیدی سال های گذشته را پذیرش نخواهد کرد.

مقدار هر گواهی سپرده کالایی یک کیلوگرم است و جهت تحویل گرفتن کالا از انبار لازم است حداقل به میزان ۱۰۰ کیلوگرم گواهی سپرده کالایی توسط مالک ارایه شود. در صورت مالکیت کمتر از این مقدار، لازم است گواهی سپرده لازم تا وزن مذکور توسط فرد متقاضی تحویل، در بازار معاملات گواهی سپرده پسته در بورس کالا خریداری گردد. تحویل محصول مازاد بر میزان ذکر شده نیز براساس مضربی از ۵۰ کیلوگرم صورت می گردد.

طبق این اطلاعیه سررسید انبار ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۱ بوده و تاریخ انقضای اعتبار گواهی سپرده کالایی و آخرین روز معاملاتی نماد ایجاد شده ۲۵ آبان ماه سال آینده است و پس از آن معاملات برای فرایند تحویل و تسویه حساب با انبار متوقف خواهد شد.

اطلاعات مربوط به سفارش ها و قیمت های معاملاتی در بخش "بورس کالا" قسمت "گواهی سپرده" در سایت www.tsetmc.com  برای عموم قابل مشاهده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها