معاملات پلیمرها

امروز در تالار پتروشیمی حجم معاملات محصولات پلیمری ۳۹هزار و ۹۳تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات در این روز ۴۳هزار و ۴۰۱تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۱۷هزار و ۲۰۱تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی، پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و نساجی، پلی استایرن معمولی، پلی استایرن مقاوم و برخی ازگریدهای پلی اتیلن سبک فیلم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات بطری، گرید ۸۲۱ با حجم عرضه ۴۴۰ تن به میزان ۴ هزار و ۵۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۸۸۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۶۹ تومان رقم خورد. همچنین گرید ۷۸۱ هم با حجم عرضه ۴۱۸ تن ۷۸۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۶۹۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۶۷ تومان بود.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات گرید نساجی هم، گرید ۶۴۱ با حجم عرضه ۴۸۴ تن به میزان ۵۹۵۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۱۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۷۵۱ تومان رقم خورد. همچنین گرید ۶۴۵ هم با حجم ۱۵۴ تن و با نرخ ۳ هزارو ۴۱۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ پتروشیمی تبریز هم با حجم عرضه ۸۵۰ تن ۱۸۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۸۲۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷۷ تومان بود. همچنین پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ نیز با حجم عرضه ۸۵۰ تن به میزان ۲۹۶۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۵ هزار و ۳۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۴۰۱ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمرکرمانشاه، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی مهر، پلی اتیلن سبک فیلم ۲۰۰۴TC۳۷ پتروشیمی لاله، استایرن بوتادین رابر روشن ۱۵۰۲ پتروشیمی بندرامام و پلی وینیل کلراید S۶۵ پتروشیمی اروند وارد سیستم مچینگ شدند.