ذرت

تالار کشاورزی بورس کالای ایران امروز ۲۸ آذرماه، شاهد عرضه بیش از ۶۱ هزار تن ذرت از موجودی انبارهای استان های قزوین، فارس، خوزستان، کرمانشاه و کردستان است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور علاوه بر عرضه ۶۱ هزار تن ذرت دانه ای به صورت گواهی سپرده کالایی، بالغ بر ۳ هزار تن ذرت به صورت فیزیکی به همراه بیش از ۱۲ هزار تن جو دامی در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی عرضه می شود. از دیگر کالاهای عرضه شده در این تالار می توان به عرضه ۲۱ هزار تن گندم خوراکی، ۱۰ هزار تن گندم دورم، ۹۰۰ تن شکر سفید و ۱۰۰ تن روغن خام سویا اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، تالار  صادراتی نیز طی روز یکشنبه شاهد عرضه ۲۰ هزار و ۲۰۰ انواع قیر شرکت های آترا اکران انرژی، داناگام، معماران تجارت آفتاب و فراشیمی روز است. در این روز همچنین در تالار داخلی فرآورده های نفتی و پتروشیمی  ۵ هزار تن وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان و ۴۰۰ تن قیر و ۱۰۰ تن گوگرد کلوخه شرکت پالایش نفت شیراز عرضه می شود. در این تالار همچنین بیش از ۳ هزار تن انواع مواد شیمیایی و پلیمری از سوی مجتمع های پتروشیمی بر روی تابلوی عرضه می رود.