پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۴ هزار و ۳۹۵ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات در این روز ۲۲ هزار و ۴۳۰ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۱۱ تن بود.

در گروه محصولات شیمیایی کریستال ملامین، ارتوزایلین، اسیداستیک، دی اتیل هگزانول، منومر وینیل استات و استایرن منومر با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به این ترتیب کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با حجم عرضه ۴۰۰ تن ۴۶۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۰۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۸۳۴ تومان رقم خورد.

همچنین ارتوزایلین پتروشیمی برزویه با حجم عرضه یک هزارتن ۱۱۲۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۴۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۴۸۲ تومان بود.

دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند هم با عرضه ۱۲۱۰ تنی به میزان ۱۷۷۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۹۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۵۰ تومان رقم خورد.

همچنین منومر وینیل استات این مجتمع هم ۵۵۰ تن عرضه و ۱۸۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۸۵۰ تومان بود. معامله گران این کالا را با میانگین نرخ ۲ هزار و ۸۶۱ تومان خریداری کردند.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با عرضه ۳ هزار و ۵۰۴ تنی به میزان ۷۰۰۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۸۴۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۷۸ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز در گروه محصولات شیمیایی، سودکاستیک پتروشیمی اروند، آمونیاک مایع پتروشیمی کرمانشاه و خراسان، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام و منواتیلن گلایکول پتروشیمی شازند وارد سیستم مچینگ شد، مابقی محصولات هم با نرخ پایه مورد داد و ستد قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها