پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۵ هزار و ۳۴ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،عرضه محصولات ۲۱ هزار و ۸۰۶ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۲۰ هزار و ۸۴۶ تن بود.

به این ترتیب منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول، کریستال ملامین، اسیدترفتالیک، استایرن منومر و اورتوزایلین در گروه محصولات شیمیایی امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

استایرن منومر پتروشیمی پارس با ۳ هزار و ۵۰۴ تن عرضه ۴۶۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۴۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۸۷۱ تومان رقم خورد.

اورتوزایلین پتروشیمی برزویه هم با عرضه ۵۰۰ تنی به میزان ۷۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت این کالا ۲ هزار و ۴۱۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۵۲۷ تومان بود.

اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان هم ۱۱۰ تن عرضه و ۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۶۵۳ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۹۱۸ تومان بود.

همچنین کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با ۳۰۰ تن عرضه ۱۵۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۷۱ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم ۵۵۰ تن عرضه و ۱۹۹۱ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان بود و معامله گران این کالا را با میانگین قیمت ۲ هزار و ۸۶۱ تومان معامله کردند.

در همین حال دی اتانول آمین پتروشیمی شازند، اسیداستیک پتروشیمی فن آوران، اوره صنعتی گرانول پتروشیمی کرمانشاه، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام ومنواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون وارد سیستم مچینگ شدند. مابقی محصولات هم با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها