معاملات پلیمرها

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۶ و ۲۰ فروردین ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی نزولی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افت قیمت متعلق به پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ با ۷.۳ درصد کاهش نسبت به دو هفته اخیر است، این کالا ۴۲۰ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شد.

همچنین پلی استایرن معمولی ۱۵۴۰ نیز با ۶.۷ درصد افت در رده بعدی بیشترین کاهش قیمت قرار دارد، این کالا ۳۶۸ تومان نسبت به دو هفته قبل ارزان شده است.

در همین حال پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ و ۸۲۵ هم با ۵.۷ درصد کاهش نسبت به دو هفته قبل روبه رو شده و از رقم ۳ هزار و ۹۶۳ به ۳ هزار و ۷۳۸ تومان رسیده است.

همچنین پلی استایرن های انبساطی هم نسبت به دو هفته اخیر ۵.۳ درصد کاهش نرخ داشتند، به طوری که این کالاها از ۵ هزار و ۳۳۹ به ۵ هزار و ۵۷ تومان رسیدند.

در ادامه پلی اتیلن های ترفتالات نساجی، پلی اتیلن های سبک خطی و پلی اتیلن های سنگین بادی هم روندی نزولی نسبت به دو هفته اخیر را ثبت کرده و به ترتیب ۳.۵، ۲.۱ و ۲.۳ درصد افت قیمت داشتند.

همچنین پی وی سی های نیز نسبت به دو هفته اخیر با ۲.۷ درصد کاهش قیمت روبه رو شدند، به طوری که گرید ۶۵ به میزان ۹۴ تومان و گرید ۷۰ و ۵۷ نیز ۱۰۳ تومان ارزان شدند.

کمترین افت قیمت پایه محصولات پلیمری نیز مربوط به پلی اتیلن های سنگین تزریقی و پلی اتیلن های سنگین دورانی با ۰.۱ درصد کاهش است. پلی اتیلن های سبک فیلم هم ۰.۳ درصد کاهش قیمت داشتند.

در همین حال تعداد محدودی از کالاها با افزایش اندک قیمت روبه رو شدند، پلی پروپیلن های نساجی، شیمیایی و فیلم با ۰.۱ درصد رشد جز این کالاها به شمار می روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها