تالار معاملات بورس کالای ایران امروز میزبان معامله انواع مس شرکت ملی صنایع مس ایران و شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان بود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی ، ۲۸۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران به قیمت ۱۷۷ هزار و ۲۱۷ ریال معامله شد. این شرکت همچنین  ۶۰۰ تن مس مفتول را به قیمت ۱۸۴ هزار و ۵۵۲ ریال دادوستد کرد. از دیگر محصولات معامله شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۱۵۰۰ تن انواع مس کم عیار و ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن اشاره کرد.

 علاوه بر این، ۲۷۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، به قیمت ۱۸۵ هزار و ۱۰۲ ریال، مورد معامله قرار گرفت.

 تالار محصولات صنعتی و معدنی همچنین شاهد معامله ۱۱۰ تن تیرآهن ۱۲ شرکت ذوب آهن اصفهان به قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ ریال بود.

در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۶۱۴۰ تن انواع قیر، ۲۶ هزار و ۸۰۰ تن وکیوم باتوم، ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن لوب کات، ۳۰۰ تن مواد شیمیایی، ۱۵۰ تن گوگرد کلوخه و ۶۰ تن مواد پلیمری مورد دادوستد قرار گرفت. تالار صادراتی نیز شاهد معامله ۵۷۰۰ تن انواع قیر و ۳۷۵ تن عایق رطوبتی بود. بر اساس این گزارش، ۲۰۰ تن گندم خوراکی قزاقستان به قیمت  ۹۱۰۰ ریال نیز در تالار محصولات کشاورزی به فروش رسید. کارخانه قند جوین خراسان رضوی  نیز ۸۶۰ تن شکرسفید را به قیمت ۲۱ هزار ریال به فروش رساند.

امروز در مجموع بیش از ۶۳ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۷۰۴ میلیارد ریال در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها