سکه

روزسه شنبه بهای سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران به فاز کاهشی کوچ کرد و دقیقا روند قیمت ها بر عکس روز دوشنبه بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در چهارمین روز هفته، شاخص بازار ارز ۱۸تومان افزایش یافت و به قیمت ۳ هزار و ۷۶۸ تومان رسید. این در حالی بود که سکه تمام با روند کاهشی در حرکت بود. به این ترتیب، روز سه شنبه سکه روز کم نوسانی تری را نسبت به دلار تجربه کرد.

به این ترتیب معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۱۲ هزار و ۱۶۶ قرارداد و ارزش آن به یک هزار و ۶۱۵ میلیارد ریال رسید.

همچنین طی این روز هر شش سر رسید بازار آتی سکه در بورس کالای ایران با روند منفی قیمت به کار خود پایان داد، به طوری که سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۱۹۱ هزار تومان، کاهش ۱/۴۱درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۱۳ هزار تومان رشد ۰/۶ درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت منفی ۰/۸۶ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۲۷۵ هزار تومان معامله و با کاهش ۱/۰۸ درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۱۳ هزار تومان معامله شد و نسبت به روز دوشنبه افت ۱/۱۵ درصدی را به ثبت رساند. همچنین سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۴۹ تومان به ثبت رسید و با افزایش قیمت ۱/۲۸ درصدی رو به رو شد.

سکه در بازار نقدی ریخت

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با سه هزار تومان افت به قیمت یک‌میلیون و ۲۱۳ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۷۱۳ هزار تومان و ۳۸۳ تومان به فروش رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها