• ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
  • کد خبر: 9384
اونس

در این تحلیل نگاهی داریم به سناریوهای احتمالی بهای اونس طی هفته جاری.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در تایم فریم روزانه اونس مشاهده میکنیم که قیمت طی یک هفته اخیر با ریزش شارپی و قدرتمندی به سمت سطوح حمایتی موجود آمده است و در این نواحی احتمال اصلاح قیمتی وجود خواهد داشت.

سناریو افزایشی

با وجود اینکه گزارش NFP روز جمعه بسیار بهتر از پیش بینی ها منتشر شد، اما شاهد این بودیم که قیمت اونس نه تنها افت نکرد بلکه افزایش قیمت نیز طی این روز تجربه کرد و روی سطح حمایتی ۱۱۹۵ شاهد قدرت گرفتن خریداران بودیم. این مسئله نشان می دهد که بازار توجهیی خاصی به گزارش های اقتصادی ندارد و مسیر خودش را طی می کند. اکنون سطح حمایتی مورد نظر ۱۱۹۸ است که یک کندل پین بار صعودی روزانه نیز روی آن تشکیل شده است. در صورتی که قیمت قصد اصلاح داشته باشد، هدف آن ناحیه قرمز رنگ ۱۲۱۷-۱۲۲۲ خواهد بود تا شاهد یک سطح COP باشیم. صعود بیشتر قیمت منوط به شکست این ناحیه و تثبیت قیمت بالای آن است که در این صورت اهداف بعدی ۱۲۳۳ و ۱۲۴۲ خواهد بود.

سناریو کاهشی

همچنین در صورتی که سطح حمایتی ۱۱۹۸ شکسته شود، قیمت می تواند تا ناحیه ۱۱۸۰-۱۱۸۳ ریزش کند. البته در قیمت ۱۱۸۸ احتمالا شاهدد حمایت هایی خواهیم بود. اهداف بعد از شکست ناحیه سبز رنگ نیز ۱۱۶۵ و ۱۱۴۲ خواهند بود.

منبع: طلا چارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها