شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز (چهار شنبه) در بورس کالای ایران به ۱۱ هزار و ۸۱۸ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۲۸ هزار و ۶۹۲ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۸ هزار و ۶۶۶ تن بود.

به این ترتیب درگروه محصولات شیمیایی، کریستال ملامین، منومر وینیل استات، دی اتیل هگزانول و اسیداستیک با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با حجم عرضه۲۰۰ تن به میزان ۲۳۵۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار  ۷۰۸ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۱۷۹ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با حجم عرضه ۱۱۰۰ تن ۱۷۰۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۵۷ تومان بود.

دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با عرضه ۲۵۰۸ تن ۴۳۴۵تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۵۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۸۸ تومان رقم خورد.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم که آخرین عرضه این شرکت در سال ۹۵ بود با ۱۵۱۸ تن عرضه به میزان ۳۷۰۷ تن تقاضا داشت، قیمت خرید آن یک هزار و ۴۷۱ تومان و نرخ خرید این کالا هم یک هزار و ۶۱۸ تومان بود.

در همین حال اوره صنعتی پتروشیمی شیراز به میزان ۳۰ تن و قیمت پایه ۹۱۱ تومان خریداری شد. بنزن پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۲۰ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۷۱۹ تومان معامله شد.

استایرن منومر پتروشیمی پارس هم با حجم ۲۱۸۴ تن و قیمت پایه ۴ هزار و ۴۶۰ تومان معامله شد. تری اتانول آمین پتروشیمی شازند هم وارد سیستم مچینگ شد.

همچنین آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه با حجم ۴۰ تن و با قیمت پایه ۲ هزار و ۱۰۸ تومان مورد معامله قرار گرفت. منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون هم با نرخ پایه ۲ هزار و ۷۹۴ تومان معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها