سکه

طی روز گذشته به معاملات آپشن بورس کالای ایران سررسید تیر ماه اضافه شد که در کنار سررسید اسفند ماه ۲۰۶ قرارداد طی یک روز منعقد شد.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،روز دوشنبه شاهد انعقاد ۱۴۶قرارداد اختیار فروش سکه در سررسید اسفند امسال بودیم، این در شرایطی است که در سررسید تازه وارد تیر ماه نیز ۳۵قرارداد اختیار خرید و۲۵قرارداد اختیار فروش منعقد شد.

بر این اساس در قرارداد اختیار فروش سکه برای سررسید اسفند امسال که در چهار نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۳ قرارداد، در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۹۰ قرارداد، در قیمت یک میلیون ۲۰۰هزار تومان۵۱ قرارداد اختیار فروش و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۲ قرارداد منعقد شد.

همچنین در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید تازه وارد تیر ماه سال آتی امسال نیز که در دو نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیمت یک میلیون ۱۷۵هزار تومان ۳ قرارداد اختیار فروش و در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۳۲ قرارداد منعقد شد.

در قرارداد فروش فروش سکه برای سررسید تیر ماه نیز که در دو سر رسید فعال بود، به طوری که در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان ۵ قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۲۵قرارداد منعقد شد.

از سویی نگاهی به جدول معاملات نشان می دهد که با احتساب حجم معاملات ۲۰۶ قراردادی روز گذشته، مجموع معاملات سه روز ابتدایی هفته به ۷۴۹ قرارداد رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها