سکه

معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران، طی روز گذشته به ۵ هزار و ۶۳۴ قرارداد و ارزش آن ۷۵۹ میلیارد ریال رسید .

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در دومین روز هفته، سکه در بازار نقدی تحت‌تاثیر تحرکات دلار قرار گرفت، اما این در شرایطی است که سکه آتی با توجه به خوش بینی ها از بهای اونس به این تحرکات بی اعتنایی کرد.

بر این اساس سکه در هر ۵ سر رسید بازار آتی روند مثبتی را در پیش گرفت، به طوری که سکه تحویل اسفند ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۰۳ هزار تومان، افزایش ۰/۰۶درصدی را تجربه کرد. این در شرایطی است که قرارداد تحویل اردیبهشت ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رشد ۰/۱درصدی را به ثبت رساند. از طرفی سکه تحویل تیر سال آتی با نرخ یک میلیون و ۲۷۴ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت افزایش ۰/۱ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید شهریور ماه سال آینده نیز با نرخ یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان معامله و با رشد ۰/۰۸ درصدی رو به رو شد. در پایان نیز سررسید آبان سال ۹۶ با قیمت یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان معامله شد و نسبت به آخرین معامله در هفته گذشته افزایش۰/۲ درصدی را به ثبت رساند.

فراز و فرود سکه در بازار نقدی

روز یکشنبه، سکه تمام بهار آزادی معاملات خود را با قیمت یک میلیون و ۲۰۴ هزار تومان آغاز کرد که افزایشی ۳ هزار تومانی نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه داشت، اما در بعد از ظهر همین روز با بازگشت دلار در مسیر نزولی بهای سکه نیز روی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بسته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها