قیمت پتروشیمی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در تالار محصولات پتروشیمی بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۷۹۹ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه ها ۱۹ هزار و ۷۶۹ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۸ هزار و ۴۶۷ تن بود.

به این ترتیب درگروه محصولات شیمیایی امروز معاملات با آرامش دنبال شد و تنها ۵ کالای شیمیایی در کانون توجه خریداران بود. اسیداستیک، دی اتیل هگزانول، دی اتانول آمین، منومر وینیل استات و کریستال ملامین کالاهای بودند که با رقابت از سوی کارگزاران مورد معامله قرار گرفتند.

کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه با حجم عرضه ۷۰ تن به میزان ۶۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۴۶ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۲۰ تومان رقم خورد. کریستال ملامین پتروشیمی خراسان هم با حجم عرضه ۲۰۰ تن به میزان ۲۳۷۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با قیمت ۵ هزار و ۲۲۰ تومان خریداری کردند.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با حجم عرضه ۱۱۰۴ تن با تقاضایی معادل ۵۵۶۶ تن روبه رو شد، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۳۱۷ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۴۹ تومان رقم خورد.

همچنین دی اتیل هگزانول پتروشیمی شازند که به صورت سلف با حجم عرضه ۱۲۵۴ تن عرضه شده بود، ۱۸۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۳۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۴۹ تومان بود. منومر وینیل استات این مجتمع هم با حجم عرضه ۶۰۵ تن ۲۳۹۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان بود.

در همین حال محصولاتی همچون منومر وینیل استات پتروشیمی پارس، زایلین مخلوط پتروشیمی بندرامام، اسیدنیتریک پتروشیمی شیراز و آروماتیک سنگین پتروشیمی برزویه وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها