مدیر عامل بورس کالا

مدیرعامل بورس کالای ایران درباره دهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷) با تاکید بر اینکه برگزاری چنین گردهمایی هایی برای بازار سرمایه ایران ضروری است، گفت:گروها و اصناف سالی یک بار با برگزاری چنین نمایشگاه هایی دورهم جمع شده و از آخرین رویدادهای صنعت خود با خبر می شوند تا راهکارهای مناسبی را برای پشبرد اهداف خود بکار گیرند.

به گزارش« پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از سنا، حامد سلطانی نژاد افزود: این رویداد در حوزه بازار سرمایه نیز لازم و ضروری است، آن‌چنانکه فارغ از فضای اداری، فعالان این بازار از آخرین رویدادهایی که در نهادهای مالی در حال وقوع است با خبر می شوند.

به گفته وی، از سویی دیگر با به نمایش درآوردن آخرین رویدادهای این صنعت، از بسیاری موازی‌کاری های که دربعضی از نهادهای مالی در حال شکل گیری است جلوگیری می‌شود.

سلطانی نژاد همچنین اضافه کرد: از سویی دیگر، نمایشگاه محلی است برای تعامل با ذی‌نفعان، به‌طوریکه این گروه با حضور در این گردهمایی بزرگ، از آخرین دستاوردها و زیرساخت های فراهم شده با خبر می شوند و در تعامل با هم دغدغه های خود را برای رفع موانع بیان می کنند.

سلطانی نژاد با تاکید بر اینکه نمایشگاه باید از حالت تشریفاتی خارج و تبدیل به فضای تعاملاتی شود، ابراز امیدواری کرد: فاینکس ۲۰۱۷ دستاوردهای موفقی در جا انداختن فرهنگ سرمایه‌گذاری ایفا کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها