تالار معاملات بورس کالا

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران ۳۴ هزار و ۳۲۲ تن رقم خورد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات ۷۱ هزار و ۸۹۳ تن و تقاضای آن هم ۷۴ هزار و ۳۶۸ تن بود.

تالار محصولات پتروشیمی امروز معاملاتی آرام را پشت سر گذاشت و تنها برخی از محصولات با رقابت قیمتی به فروش رسیدند.

 به این ترتیب در گروه پی وی سی ها، گرید ۶۵ پتروشیمی اروند با حجم ۱۹۸ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۴۴۳ تومان معامله شد، گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام هم با حجم ۶۱۶ تن و قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت، این کالا به صورت سلف عرضه شده بود.

گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر با رقابت قیمتی و میانگین نرخ ۳ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد، این کالا ۵۰۰ تن عرضه و ۷۴۰ تن تقاضا داشت.گرید ۷۰ پتروشیمی بندرامام هم با نرخ پایه ۳ هزار و ۷۸۷ تومان و حجم ۱۳۲ تن معامله شد.

 در گروه پلی اتیلن های سنگین، ایکس تری پتروشیمی امیرکبیر که به صورت سلف عرضه شده بود با رقابت خریداری شد. این کالا با حجم ۲۸۰۰ تن و تقاضای ۴۱۰۰ تن روبه رو شد، نرخ پایه این کالا ۴ هزار و ۲۷۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزارو ۶۱۰ تومان رقم خورد.

در گروه پلی اتیلن های ترفتالات، گرید بطری ۸۲۵ پتروشیمی تندگویان با حجم ۱۰۶۷ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۹۸۸ تومان معامله شد، گرید ۷۸۵ و ۸۴۵ وارد سیستم مچینگ شد. گریدهای نساجی هم با قیمت پایه معامله شدند.

در گروه پلی اتیلن ها هم گرید ۰۲۰ و ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با قیمت پایه توسط کارگزاران خریداری شد.

در همین حال محصولاتی همچون پلی اتیلن سنگین دورانی ۳۸۴۰UA پتروشیمی تبریز، پلی اتیلن سنگین تزریقی ۵۲۵۱۸ پتروشیمی جم، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پلیمر کرمانشاه، پلی اتیلن سنگین فیلم F۷۰۰۰ پتروشیمی ایلام و پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی امیرکبیر وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها