نساجی

امروز حجم معاملات محصولات پلیمری در تالار پتروشیمی بورس کالای ایران به ۱۳ هزار و ۷۸۸ تن رسید.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم عرضه محصولات ۱۹ هزار و ۳۷۸ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۵۳ هزارو ۸۳۴ تن بود.

به این ترتیب همچنان پلی پروپیلن های نساجی مورد توجه خریداران بوده و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به طوری که پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون با عرضه ۲۴۲ تنی به میزان ۵۷۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۱ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۴۳ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰Lنویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۵۰۴ تن به میزان ۴۸۷۲ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا ۴ هزار و ۸۲ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن نساجیHP۵۵۲R شازند با حجم عرضه ۱۵۰۰ تن به میزان ۴۷۴۰ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا با قیمت ۴ هزار و ۸۲ تومان خریداری کردند. پلی پروپیلن نساجی SF۰۶۰ پتروشیمی پلی نار هم با عرضه ۷۹۸ تنی به میزان ۱۳۰۸۳ تن تقاضا داشت، قیمت خرید این کالا هم ۴ هزار و ۸۲ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپتروشیمی مارون با عرضه ۱۵۱۸ تنی به میزان ۲۵۵۲ تن تقاضا داشت و با میانگین قیمت ۳ هزار و ۹۲۳ تومان معامله شد.

پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲Rپلی پروپیلن جم هم با عرضه ۱۰۱۲ تنی به میزان ۱۸۹۲ تن تقاضا داشت، میانگین نرخ خرید این کالا توسط معامله گران ۳ هزار و ۹۰۷ تومان بود.

همچنین پلی پروپیلن نساجی ۱۱۰۲L پتروشیمی رجال هم با ۱۰۵۰ تن عرضه، ۸۲۳۲ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزار و ۸۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پلی پروپیلن های شیمیایی؛ پلی پروپیلن شیمیایی EP۴۴۰Gجم به میزان ۶۶ تن با قیمت پایه ۴ هزار و ۲۲۴ تومان خریداری شد. پلی پروپیلن شیمیایی RP۳۴۰R جم هم با حجم ۲۲۰ و نرخ پایه ۴ هزار و ۳۳۲ تومان معامله شد.

در همین حال پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۰۰M نویدزرشیمی با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد، عرضه این کالا ۸۴ تن و تقاضا آن ۶۹۳ تن بود، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۱۱ تومان و نرخ خرید آن ۴ هزار و ۸۲ تومان رقم خورد.

با این حال پلی اتیلن سبک فیلم ۰۲۰۰ و پلی اتیلن سنگین بادی ۰۰۳۵ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سبک خطی ۲۲B۰۲ پتروشیمی مهاباد، پلی اتیلن سبک خطی ۰۲۰۹AA پتروشیمی شازندو پلی اتیلن ترفتالات بطری گرید ۸۲۱ پتروشیمی تندگویان وارد سیستم مچینگ شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها