سکه

معاملات آپشن طی روز گذشته در بورس کالای ایران میزبان انعقاد ۶۵۷ قرارداد خرید و فروش در سررسید اسفند ماه بود که نسبت به روز شنبه رشد ۷۸ درصدی را تجربه کرد، چرا طی این روز ۳۶۹ قرارداد منعقد شده بود.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،طی این روز ۲۸۰ قرارداد اختیار خرید و ۳۷۷قرارداد اختیار فروش سکه در سررسید اسفند امسال در بورس کالا منعقد شد.

بر این اساس در قرارداد اختیار خرید سکه برای سررسید اسفندماه که در پنج سر رسید فعال بود در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان ۳ قرارداد در قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۲ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان ۳ قرارداد اختیار فروش، در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۱۲قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۱۶۰قرارداد منعقد شد.

همچنین در قرارداد اختیار فروش سکه برای سررسید اسفند امسال نیز که در پنج نماد معاملاتی فعالیت داشت در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۲۵ هزار تومان ۶ قرارداد در قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان ۳ قرارداد و در قیمت اعمال یک میلیون و ۱۷۵هزار تومان ۱۵۲ قرارداد اختیار فروش، در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ۱۰۲قرارداد و در پایان در قیمت اعمال یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ۱۱۴قرارداد منعقد شد.

از سویی نگاهی به جدول معاملات نشان می دهد که با احتساب حجم معاملات ۶۵۷ قراردادی روز گذشته، مجموع معاملات دو روز ابتدایی هفته به یک هزار و ۲۶ قرارداد رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها