طلا

رئیس صندوق سرمایه گذاری بلک راک نسبت به اوضاع بی ثبات سیاسی و اقتصادی جهان طی ماه های آینده هشدار داد و به سرمایه گذاران بین المللی توصیه کرد تا بخشی از دارایی و سرمایه خود را در بازار طلا سرمایه گذاری کنند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، راس کاستریچ مدیر صندوق سرمایه گذاری بلک راک در سخنانی تصریح کرد: گرچه شرایط اقتصادی چین با ثبات نسبی روبرو شده و دونالد ترامپ نیز قول داده است تا مالیات ها را کاهش دهد و اوضاع اقتصادی آمریکا بهبود یابد، ولی جهان طی ماه های آینده با نگرانی های سیاسی و اقتصادی متعددی روبرو خواهد شد.

بر اساس این گزارش وی افزود: ریسک های مربوط به اوضاع سیاسی و اقتصادی جهان موجب خواهد شد تا طلا طی ماه های آینده بهترین پوشش ریسک سرمایه گذاری به شمار رود.

وی در ادامه گفت: انتخابات اروپا و نااطمینانی سیاسی در آمریکا از جمله مهمترین دلایلی است که موجب افزایش اعتماد سرمایه گذاران به طلا خواهد شد. می توان برگزیت و بحران مالی و بدهی یونان را نیز به این عوامل اضافه کرد.

این تحلیلگر اقتصادی اظهار داشت: افزایش شاخص سهام در آمریکا طی روزهای اخیر به خاطر امیدواری سرمایه گذاران نسبت به وعده های ترامپ برای کاهش مالیات ها بوده است.

منبع: بلومبرگ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها