بطری

مقایسه قیمت پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۷ بهمن و ۱ اسفند نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات پلیمری متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با ۵.۸ درصد رشد است. به طوری که گرید ۸۲۵ از رقم ۳ هزار و ۸۳۴ تومان به ۴ هزار و ۶۰ تومان رسید.

همچنین گرید ۷۸۵ هم با ۵.۹ درصد افزایش نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شد، این کالا هم از ۳ هزار و ۶۵۱ به ۳ هزار و ۸۶۶ تومان رسید.

در رده بعدی افزایش قیمت ها هم در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن های سنگین اکستروژن با ۴.۶ درصد برای گرید PE۱۰۰ و ۴.۴ درصد برای گرید PE۸۰ رشد نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند. در رده بعدی هم پی وی سی ها با ۴ درصد افزایش قیمت نسبت به دو هفته قبل مواجه شدند، به این ترتیب گرید ۵۷ و ۷۰ به میزان ۱۴۷ تومان و گرید ۶۰ و ۶۵ نیز به ترتیب نسبت به دو هفته قبل ۱۴۰ و ۱۳۴ تومان افزایش قیمت داشتند.

همچنین پلی اتیلن ترفتالات گرید SBTG۶۴۵ و پلی اتیلن ترفتالات گرید نساجی TG۶۴۵ هم با ۳.۹ درصد رشد قیمت روبه رو شدند. پلی استایرن های معمولی و مقاوم هم به ترتیب ۲.۵ و ۲.۸ درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش نرخ داشتند، به طوری که پلی استایرن معمولی از ۵ هزار و ۴۸۸ به ۵ هزار و ۶۲۶ تومان رسید. پلی استایرن مقاوم هم از رقم ۵ هزار و ۷۲۴ تومان به ۵ هزار و ۸۸۹ تومان رسید.

در همین حال کمترین رشد قیمت ها متعلق به پلی اتیلن های سبک خطی، پلی اتیلن های سنگین فیلم، بادی، تزریقی و دورانی با ۰.۷ تا ۰.۸ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته بود.

همچنین در گروه محصولات پلیمری پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با کاهش نرخ به میزان ۰.۳ درصد روبه رو شدند.

قیمت دلار نیز در محاسبه نرخ پایه محصولات پتروشیمی کاهش اندکی داشت. قیمت دلار از ۳ هزار و ۸۰۱ تومان به ۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها