علی یزدانی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تامین منابع مالی واحدهای صنعتی کشور از طریق بازار سرمایه به ویژه بورس کالا و فرابورس خبر داد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» علی یزدانی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با بیان مطلب فوق خاطر نشان کرد: سازمان صنایع کوچک با همکاری سازمان بورس سعی در رفع مشکل نقدینگی واحدهای صنعتی از طریق بازار سرمایه دارد.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت از استقرار یک هزار واحد صنعتی صادراتی در شهرک ها و نواحی صنعتی سراسر کشور خبرداد و گفت: صادرات محصولات این واحدهای صنعتی به بیش از ۱.۷ میلیارد دلار می رسد.

علی یزدانی افزود: هم اکنون ۲۹۰ ناحیه روستایی در سراسر کشور وجود دارد که در جهت کاهش مهاجرت روستاییان به کلان شهرها و ایجاد اشتغال در این مناطق با همکاری معاونت توسعه روستایی طرح های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به سیاست های سازمان صنایع کوچک در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری و ستاد اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: ما موظف هستیم واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی کشور را آسیب شناسی و برای حل مشکلات این واحدها راهکارهای اساسی انجام دهیم.

وی بازدید از ۲۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی را در همین راستا توصیف کرد و گفت: نظارت بر وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی و واحدهای مستقر در این مناطق با جدیت در حال پیگیری است و در این راستا تمهیداتی جهت تامین منابع ملی برای واحدهای صنعتی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان اجرای طرح رونق را در جهت رفع کمبود نقدینگی واحدهای صنعتی غیر فعال و واحدهایی که زیر ظرفیت مشغول فعالیت هستند، برشمرد و از اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی در قالب این طرح خبر داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها