شیمیایی

حجم معاملات محصولات شیمیایی امروز در بورس کالای ایران به ۱۲ هزار و ۳۴۰ تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات شیمیایی طی این روز ۲۱ هزار و ۷۳۸ تن و تقاضای آن ۲۳ هزار تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات شیمیایی بازار آرام بود و تنها کریستال ملامین، اسیداستیک،  دی اتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

کریستال ملامین پتروشیمی خراسان با حجم عرضه ۱۷۰ تن به میزان ۲۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۴ هزار و ۷۴۷ تومان و نرخ خرید آن هم ۵ هزار و ۲۲۲ تومان رقم خورد. کریستال ملامین پتروشیمی ارومیه هم با عرضه ۷۰ تنی به میزان ۷۵۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۵ هزارو ۲۲۲ تومان معامله شد.

دی اتیلن گلایکول پتروشیمی شازند هم با ۱۱۰ تن عرضه ۱۸۷ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۵۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۲۷ تومان رقم خورد.

دی اتیل هگزانول این مجتمع هم با ۱۲۱۰ تن عرضه ۱۷۴۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۳۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۷۹ تومان رقم خورد.

منومر وینیل استات پتروشیمی شازند هم با ۵۵۰ تن عرضه ۱۲۵۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزارو ۸۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۱ تومان بود.

اسیداستیک پتروشیمی فن آوران هم با ۱۲۴۲ تن عرضه ۷۵۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۳۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم یک هزار و ۴۳۰ تومان بود.

در همین حال استایرن منومر پتروشیمی پارس با حجم ۴۰۸ تن و نرخ پایه ۴ هزار و ۸۷۵ تومان معامله شد، سودکاستیک پتروشیمی آبادان هم به میزان ۴۰ تن و با قیمت پایه ۶۵۲ تومان معامله شد.

دی اتانول آمین پتروشیمی شازند و زایلین مخطوط پتروشیمی بندرامام هم وارد سیستم مچینگ شدند.

اوره صنعتی پتروشیمی کرمانشاه به حجم ۸۸۰ تن و نرخ پایه ۹۱۲ تومان معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها