بورس کالا

بورس کالای ایران با سرمایه ۹۰۰ هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم را برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ رقم ۳۲۹ ریال پیش‌بینی کرده که از این مقدار در ۹ ماهه سال جاری ۲۵۵ ریال معادل ۷۷ درصد را پوشش داده است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، همچنین پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ را نیز ۳۹۵ ریال در نظر گرفته که ۲۰ درصد از EPS سال جاری بیشتر است.

با موافقت هیات پذیرش فرابورس ایران، سهام شرکت بورس کالای ایران در تابلوی «الف» بازار پایه درج شد تا آماده گشایش نماد شود.

بر اساس دستورالعمل جدید در خصوص شرایط درج و نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در بازار پایه فرابورس، این بازار به سه تابلوی «الف»، «ب» و «ج» طبقه‌بندی شده که طبق آن تابلوی «الف» مربوط به تشکل‌های خودانتظام و نهادهای مالی دارای مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار است. به این ترتیب سهام شرکت بورس کالای ایران پس از موافقت هیات پذیرش فرابورس به‌عنوان نخستین شرکت در تابلوی «الف» بازار پایه درج شد.

بورس کالای ایران که از سال ۸۶ فعالیت خود را به‌عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه آغاز کرده است، در زمینه پذیرش کالاها و اوراق بهادار مبتنی بر آن از قبیل کالاهای صنعتی، معدنی و کشاورزی، نظارت بر عرضه‌کنندگان کالاهای پذیرفته شده در بورس کالا و ناشران اوراق بهادار مبتنی بر کالای پذیرفته‌شده، پذیرش انبارها، نظارت بر فعالیت آن‌ها و انجام عملیات مربوط به انبارها که به‌منظور تسهیل دادوستد معاملات در بورس کالا انجام می‌شود و ... به فعالیت می‌پردازد.

این شرکت با سرمایه ۹۰۰ میلیارد ریالی، سود هر سهم را برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ رقم ۳۲۹ ریال پیش‌بینی کرده که از این مقدار در ۹ ماهه سال جاری ۲۵۵ ریال معادل ۷۷ درصد را پوشش داده است. بورس کالای ایران همچنین پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۶ را نیز ۳۹۵ ریال در نظر گرفته که ۲۰ درصد از EPS سال جاری بیشتر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها