تالار پتروشیمی

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۲۴ بهمن ماه، شاهد عرضه ۳۰ هزار و ۳۶۸ تن گندم، شکر، ذرت و روغن خام است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران، تالار محصولات کشاورزی در این روز شاهد عرضه ۲ هزار تن گندم دوروم، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی، ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید، یک هزار تن شکر خام و ۱۰۰ تن روغن خام سویا است.

علاوه براین، ۳ هزار و ۶۸۲ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی و یک هزار و ۲۸۶ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی در این تالار عرضه می شود.

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران نیز در این روز عرضه یک هزار و ۱۴۰ تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد و ۲۰ هزار تن مس کم عیار، ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۱۲۰ تن سولفور مولیبدن و ۲۴۵ تن میلگرد را تجربه می کند.

تالار صادراتی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۲ هزار و ۶۰۰ تن قیر، عایق رطوبتی و گوگرد است.

بر اساس این گزارش، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۸ هزار تن لوب کات، یک هزار و ۵۰۰ تن گوگرد، ۵۴ هزار و ۵۵۰ تن انواع قیر، یک هزار و ۷۰۰ تن سلاپس واکس، یک هزار و ۸۵۹ تن مواد شیمیایی و ۳ هزار و ۷۸۹ تن مواد پلیمری در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۶۳۵ تن خوراک دام و طیور شرکت خوراک دام پارس و ۶۸ تن پودر نارگیل سریلانکا در بازار فرعی بورس کالای ایران عرضه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها