بورس کالا

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: صنایع کوچک و متوسط قم با حضور در دوره‌ای آموزشی، راه‌ها و فرآیند حضور و بهره مندی از خدمات شرکت بورس کالا را فرا گرفتند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، امیر طیبی نژاد اظهار کرد: در ادامه برنامه‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بخش تولید و صنایع کوچک، طی سال جاری زمینه حضور تولیدات این صنایع در بورس کالا را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از واحدهای صنعتی خواستار آموزش‌های لازم برای استفاده از این طرح را داشتند بیان کرد: این شرکت در راستای توافقات انجام شده فی‌مابین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با سازمان بورس اوراق بهادار ایران و با همکاری شرکت بورس کالا در استان، سمینار آموزشی تسهیل عضویت واحدهای صنایع کوچک در بورس را در سالن اجتماعات شهرک صنعتی شکوهیه برگزار کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم در ادامه به اهمیت جایگاه و فعالیت بورس کالا اشاره و خاطرنشان کرد: بورس کالا نمادی از بازار رقابتی است که در آن قیمت کالاها از برخورد مستقیم عرضه و تقاضا حاصل می‌شود. ورود به بورس برای صنایع جذابیت‌های مختلفی همچون معافیت از تشریفات مناقصه و مزایده، برخورداری از معافیت مالیاتی، قیمت‌های تعادلی تعیین شده را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تاکید بر اینکه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط با شرکت در این سمینار آموزشی با نحوه ورود به بازار بورس کالا آشنا شدند تصریح کرد: واحدهای صنایع کوچک ومتوسط استان قم می‌توانند از طریق ورود کالا و محصولات خود به بورس کالا ضمن بهره مندی از معافیت‌های مالیاتی نسبت به تأمین  منابع مالی مورد نیاز خود به صورت آسان و بدون بهره بپردازند.

منبع: قم پرس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها