تالار صادراتی

تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه میزبان عرضه ۱۳۸ هزار و ۳۴۰ تن سنگ آهن دانه بندی، قیر، عایق رطوبتی و آرد گندم است.

به گزارش«پایگاه خبری بورس کالای ایران»،طی این روز و در تالار مذکور  ۱۰۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی، ۱۹ هزار و ۳۴۰ تن قیر، عایق رطوبتی و ۱۴ هزار تن آرد گندم عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، ۲۱ هزار و ۵۴۴ تن مواد شیمیایی، ۲۶ هزار و ۱۶۰ تن وکیوم باتوم، ۸ هزار تن گوگرد و ۵۴ هزار تن انواع قیر در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی عرضه می شود.

این گزارش حاکی است، ۱۰هزار تن تختالc شرکت فولاد خوزستان و یک هزار تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو و ۵۰ کیلوگرم شمش طلای زرمعدن اختران در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی نیز در این روز شاهد عرضه ۱۵۸ هزار و ۴۰ عدد تخم مرغ نطفه دار به قیمت ۹ هزار ریال برای هر عدد است.

همچنین ۱۰۰ تن روغن خام سویا، یک هزار تن شکر خام، ۴ هزار و ۳۰۰ تن شکر سفید، ۲۱ هزار تن گندم خوراکی و ۲ هزار تن گندم دوروم در این تالار عرضه می شود.

علاوه براین،۳ هزار و ۷۲۵ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی وبه صورت فیزیکی و ۷ هزار و ۷۹۳ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی در تالار محصولات کشاورزی عرضه می شود.

تالارفرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۵۶ هزار قطعه جوجه یک روزه، ۶۳۵ تن خوراک دام و طیور، ۱۰ کیلوگرم شمش پلاتین و ۲۲ هزار دوز مواد ژنی گاو است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها