تالار صادراتی

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز شاهد داد و ستد ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن انواع قیر بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، علاوه بر این تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه معامله ۴۶ هزار و ۴۶۲ تن انواع مواد پلیمری شرکت های پتروشیمی اروند، امیرکبیر، ایلام، آریاساسول، بندرامام، تبریز، تخت جمشید، تندگویان، خوزستان، رجال، شازند، غدیر، لاله، مهاباد، مهر، پتروشیمیایی تخت جمشید پارس، پلی پروپیلن جم و پلیمر کرمانشاه را تجربه کرد.

در این روز ۳ هزار تن لوب کات، ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۰ تن بنزن، یک هزار و ۳۱۳ تن قیر نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز معامله یک هزار تن گندم خوراکی و ۶۰۰ تن روغن خام سویا را تجربه کرد. علاوه براین ۱۵۵ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت فیزیکی و ۴ هزار و ۹۵۶ تن ذرت دانه ای در قالب طرح قیمت تضمینی و به صورت گواهی سپرده کالایی داد و ستد شد.

این گزارش حاکی است،  ۶۰۰ تن شمش هزار پوندی شرکت ایرالکو و یک هزار و ۵۲۰ تن سبد میلگرد شرکت ذوب آهن اصفهان در تالار محصولات صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

علاوه براین، ۵۰۰ تن کنسانتره فسفات و یک هزار و ۲۸۰ تن ضایعات فلزی و روغن کارکرده لوکوموتیو در تالار فرعی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها