پلیمر

حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به بیش از ۴۶هزار تن رسید.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، عرضه محصولات پلیمری هم ۵۶ هزار و ۴۰۷ تن و تقاضای آن هم بالغ بر ۱۱۲ هزار و ۵۴۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری همچنان پلی پروپیلن های نساجی، پلی اتیلن سنگین اکستروژن، برخی از گریدهای پی وی سی، برخی از گریدهای پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

به گفته فعالان بازار، کاهش عرضه های پلی پروپیلن های نساجی و عدم استمرار حجم مشخصی از عرضه از سوی پلی پروپیلن سازها از دلایل عدم تعادل در این بازار است.

به این ترتیب همچنان در گروه پلی پروپیلن های نساجی، پلی پروپیلن نساجی HP۵۱۰L پلی پروپیلن جم با عرضه ۱۱۰۰ تنی به میزان ۱۰۴۹۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۵ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن نساجی RG۱۱۰۲XKپتروشیمی رجال هم با عرضه ۶۰۹ تنی ۶۵۳۱ تن تقاضا داشت، این کالا با قیمت ۴ هزار و ۹۷ تومان مورد معامله قرار گرفت.

در گروه پی وی سی ها هم گرید ۶۰ پتروشیمی بندرامام با عرضه ۲۹۹۲ تن ۳۶۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۴۷۴ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۶۱۳ تومان بود. گرید ۶۵ پتروشیمی غدیر هم با ۲۱۰۰ تن عرضه ۲۹۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۰۹ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۳۱ تومان بود.

همچنین در گروه پلی اتیلن ها، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با عرضه ۲ هزارتنی به میزان ۲۷۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۷۰۵ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۵۳ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX۳پتروشیمی شازند هم با عرضه۱۵۰۰ تن ۵۶۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۹۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۷۲۸ تومان بود.

در همین حال امروز پلی استایرن مقاوم ۷۲۴۰ و پلی استایرن انبساطی ۳۰۰ پتروشیمی تبریز، پی وی سی گرید ۷۰ پتروشیمی بندرامام، پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ پتروشیمی آریاساسول و گرید بطری ۸۲۵ پتروشیمی تندگویان وارد سیستم مچینگ شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها