پلی پروپیلن نساجی

در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گریدهای شیمیایی با تقاضای بالایی از سوی معامله گران روبه رو شدند که کارشناسان در این باره بر لزوم عرضه مستمر پلی پروپیلن های نساجی با حجمی مشخص و مناسب به منظور پوشش کامل بازار تاکید دارند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، حجم معاملات محصولات پلیمری امروز در بورس کالای ایران به ۸ هزار و ۹۰۰ تن رسید. همچنین عرضه محصولات پلیمری ۱۸ هزار و ۱۵۱ تن و تقاضای آن هم ۵۰ هزار و ۲۴۹ تن بود.

به این ترتیب در گروه محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و برخی از گریدهای شیمیایی با تقاضای بالایی از سوی معامله گران روبه رو شدند که کارشناسان در این باره بر لزوم عرضه مستمر پلی پروپیلن های نساجی با حجمی مشخص و مناسب به منظور پوشش کامل بازار تاکید دارند.

پلی پروپیلن نساجی Z۳۰Sپتروشیمی مارون با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن به میزان ۱۰۰۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن فیلم HP۵۲۵J این مجتمع هم با حجم ۹۶۸ تن ۹۹۰ تن تقاضا داشت، و در نهایت با نرخ پایه ۳ هزار و ۷۶۱ تومان مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن نساجی Z۳۰G پتروشیمی مارون هم با حجم عرضه ۵۹۴ تن ۳۴۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۲۵ تومان و نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۹۷ تومان بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰J نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۲۵۲ تن ۳۰۲۴ تن تقاضا داشت، معامله گران این کالا را با نرخ ۴ هزار و ۹۷ تومان خریداری کردند.

پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰پلی نار با حجم عرضه ۷۹۸ تن، تقاضایی معادل ۹۶۶۰ تن داشت، این کالا با رقم ۴ هزار و ۹۷ تومان معامله شد. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۲R نویدزرشیمی هم با حجم عرضه ۱۰۰۸ تن ۹۹۷۵ تن تقاضا داشت و با قیمت ۴ هزارو ۹۷ تومان خریداری شد.

در گروه محصولات شیمیایی هم پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی با حجم ۳۷۸ تن ۴۹۳۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴ هزار و ۲۳۷ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۶۶۱ تومان رقم خورد.

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L نویدزرشیمی هم با نرخ پایه ۴ هزار و ۲۳۷ تومان و با حجم ۴۲ تن مورد معامله قرار گرفت. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰R و پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲L متعلق به نویدزرشیمی هم وارد سیستم مچینگ شد.

در گروه پلی اتیلن ها هم پلی اتیلن سنگی تزریقی گرید ۵۲۵۰۲ پتروشیمی جم، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳ پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سبک فیلم ۲۱۰۰TN۰۰ پتروشیمی لاله وارد سیستم مچینگ شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها