شیمیایی

مقایسه قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۳ و ۱۷ بهمن نشان می دهد که اکثر کالاها با افزایش روبه رو شده اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»،  بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی متعلق به بنزن با ۱۶ درصد رشد است، این کالا از ۳ هزار و ۴۰۸ تومان به ۳ هزار و ۹۶۳ تومان رسیده است.

در رده بعدی رشد قیمت هم کریستال ملامین با ۱۰ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارد، به طوری که این کالا ۴۳۳ تومان گران شده است.

در ادامه هم آروماتیک سنگین با ۶.۸ درصد رشد نسبت به دو هفته قبل قرار دارد، این کالا از رقم ۲ هزار و ۲۲۸ به ۲ هزار و ۳۸۰تومان رسید.

همچنین استایرن منومر نیز نسبت به دو هفته قبل ۵.۷ درصد گران شده است، به طوری که این کالا از ۴ هزار و ۶۰۸ تومان به ۴ هزار و ۸۷۵ تومان رسید.

همچنین در گروه محصولات شیمیایی، منواتیلن گلایکول، دی اتیل هگزانول و پارازایلین با رشد ۳ درصدی نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند. اورتوزایلین و متانول هم روندی افزایشی داشتند، به طوری که اورتوزایلین از ۲ هزار و ۸۳۰ به ۲ هزار و ۸۹۶ تومان رسید. متانول هم ۱.۲ درصد نسبت به دو هفته قبل گران شده است.

اوره پریل و اوره صنعتی نیز با ۱ درصد افزایش نسبت به دو هفته قبل روبه رو شدند، به این ترتیب اوره پریل ۱۸ و اروه صنعتی ۱۱ تومان رشد قیمت داشتند.

کمترین افزایش قیمت نیز در گروه محصولات شیمیایی متعلق به سودمایع، دی اتیلن گلایکول، ایزوبوتانول، نرمال بوتانول و اسیدترفتالیک است.

در همین حال در گروه محصولات شیمیایی زایلین مخلوط با کاهش قیمت نسبت به دو هفته قبل روبه رو شد، این کالا ۱۰ درصد نسبت به دو هفته گذشته ارزان شد و از رقم ۲ هزار و ۴۳۴ به ۲ هزار و ۱۷۲ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها