• ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
  • کد خبر: 8696
سهام

هفته اخیر در مجموع ۵۱ قطعه سکه بهار آزادی به ارزش ۵۹۷ میلیون ریال در قالب گواهی سپرده در بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، هفته گذشته ۵۱ سکه در ۱۶ نوبت مورد معامله قرار گرفت که بررسی ها نشان می دهد که از بین پنج روز معاملاتی، قیمت ها در سه روز نزولی و طی دو روز صعودی بوده است.

بیشترین حجم معاملات در روز شنبه با انعقاد ۱۶ سکه طلا به ارزش ۱۸۷ میلیون ریال اختصاص داشت. این در شرایطی است که کمترین حجم معاملات طی روز یکشنبه هفته گذشته با ۶ سکه معامله و ارزش حدود ۷۰میلیون ریال ثبت شد.

همچنین امروز نیز حجم معاملات گواهی سپرده سکه طلا در بورس کالای ایران به ۱۹ سکه و ارزش ۲۲۶ میلیون ریال رسید. آخرین پیشنهاد صف خرید متقاضییان سکه نیز طی این روز، یک میلیون و ۱۸۸ هزار تومان و آخرین پیشنهاد فروش سکه به صورت آنلاین در بورس کالا نیز یک میلیون و ۱۹۳ هزار تومان بوده است. به اعتقاد کارشناسان، با توجه به افزایش ساعات معاملات گواهی سپرده سکه طلا که از روز شنبه ۱۸ دی امسال از ۱۲و ۳۰ دقیقه به ۱۵ و ۳۰ دقیقه افزایش یافته و همچنین راه اندازی صندوق طلا در آینده ای نزدیک، به زودی شاهد اقبال سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذاری به سمت انجام معاملات گواهی سپرده سکه خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها